Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod a Fito-Net Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit!
www.elit.fitomed.hu
Arra kérünk, hogy amennyiben vásárlója, vagy aktív felhasználója szeretnél lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket! Kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és amennyiben minden benne lévő előírást kötelező érvényűnek tekintesz magadra nézve. Jelen dokumentumot és a megkötött szerződéseket iktatjuk. A szerződéseket kizárólag elektronikus formában kötjük, és a megkötött szerződéseket írásban megkötött szerződéseknek tekintjük. Jelen dokumentum magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!
1. Üzemeltetői adatok
Cégnév: Fito-Net Kft.
Székhely: 1145 Budapest, Szugló utca 76.
Adószám: 13346010-2-42
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-730537
Bank: Budapest Bank
Bankszámlaszám: 10100840-45888700-01005004
Kibocsátó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: elit@fitomed.hu
Telefonos elérhetőség: +36-1-789-03-19
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy átvételi pontunkon, munka napokon 9-17 óra közötti időpontban személyes átvétellel vásárolhatók meg. E-mailben vagy telefonon is fogadunk megrendelést! A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítással kapcsolatban igénybevett szolgáltatások költségeit.
3. A kínált termékek az alábbi kategóriákba soroljuk:
- Táplálék-kiegészítők, speciális élelmiszerek, fizioterápiás készülék és tartozékai, opcionális kiegészítői.
4. Rendelési információk - regisztráció
A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Eldöntheted, hogy a vásárláshoz regisztrálsz-e webáruházunkban. A regisztráció lehetővé teszi a megrendelésed állapotának folyamatos követését a webáruházban, valamint kényelmesebb is ezt a lehetőséget választani, hiszen az újabb rendelések esetén így nem kell újra és újra megadnod az elérhetőségi és számlázási adataidat. Regisztráció hiányában a korábbi vásárlások ( iktatott szerződések) nem lesznek hozzáférhetőek!
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14.00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is lehetőség van a megrendelés leadására, ám amennyiben az a munkaidő a jelzett időpont után történik, akkor azt csak az azt követő munka napon dolgozzuk fel.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
Bár az elit.fitomed.hu oldalon megjelenített képek a saját termékmintáinkról készültek, raktárkészlettől függően a termékek adatlapjain megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól! Cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges technikai ismertetők, a beszállítók, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változások miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
6. Rendelés menete
A rendszer virtuális kosárral segíti a vásárlást. Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beteheted a termékeket, vagy meg is gondolhatod magad, és kiveheted belőle a nem tetsző tételeket. A kosár összértéke folyamatosan látható a webáruház jobb felső sarkában oldalán.
Rendeléshez a következőket kell tenned:
1. A bal oldali menü “Kosár” menüpontján keresztül, a termék kosárba helyezése (a felugró ablak jelzi, hogy a termék a kosárba került), a terméket láthatod kosárban.
2. A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a “Kosárba ” gombra történő kattintással. Ha több darabot szeretnél a kosaradba tenni egy adott termékből, módosítsd a felirat előtti számmezőt!
3. Amennyiben a kiválasztott termékekből többet vagy kevesebbet szeretnél vásárolni, akkor akár a „Kosár” oldalon is módosíthatod a mennyiség oszlop mezőit! A kívánt mennyiségek beírása után kattints a „Frissítés ” gombra!
Ha törölni szeretnéd az adott tételt kattints a „Törlés ” gombra!
4. Amennyiben szeretnél más termékeket is a kosaradba helyezni, válaszd a „Vásárlás folytatása” gombot!
5. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, majd kattints a „Pénztár” gombra.
6. Eldöntheted, hogy új ügyfélként vásárolsz vagy ha már Elit Club tag vagy bejelentkezel a Tag kódoddal és jelszavaddal.
7. Szállítási cím megadása: Mivel több szállítási címmel is rendelkezhetsz (pl. otthon, munkahely), meg kell jelölnöd, hogy az aktuális kézbesítést melyik címedre kéred. Új címet is itt adhatsz meg. A szállítási cím megegyezhet a számlacímmel, de attól teljesen eltérő is lehet.
8. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Utánvéttel a GLS Futárszolgálat, előreutalás esetén, terméktartalomtól függően a GLS Futárszolgálat vagy a Magyar Posta végzi a házhozszállítást.
9. Az adatok ellenőrzése után megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez. Az ÁSZF megismerése és elfogadása után kattints a „Megrendelés” gombra a megrendelés elküldéséhez! Személyes átvételre csak átvételi pontunkon (előrendelés leadása után) van mód.
10. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást küldünk Neked e-mailben.
11. Fagyasztott termék rendelése esetén a beérkezett megrendeléseket telefonon is visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat az esetleges félreértések elkerülése érdekében.
Fontos, hogy adataidat helyesen add meg, mivel csomagodat csak így tudjuk eljuttatni hozzád. Amennyiben visszaigazoló e-mail-ünk 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, ellenőrizd, hogy jó címet adtál-e meg, hogy nem került-e levelünk a levélszemét (spam) mappába, vagy nem telt-e meg a postafiókod. Ha módosítani szeretnéd a regisztráció folyamán bevitt adataidat, azt a bevitel közben, vagy a webáruházba történő bejelentkezés után megteheted. Szükség esetén kérjük, keress meg minket a „Kapcsolat” menüpontban megadott elérhetőségeinken!
7. A megrendelt termék / házhozszállítás díjának, fizetésének módja
A rendelésed véglegesítésével kifejezetten tudomásul veszed és elfogadod, hogy nyilatkozatod fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Arra kérünk, hogy még átvétel előtt nézd át a csomagot, és az esetleges sérülésekről vetess fel jegyzőkönyvet! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
8. Házhozszállítási információk
Webáruházunkban rögzített megrendeléseidet a GLS Futárszolgálat és a Magyar Posta juttatja el Hozzád. A csomagok kézbesítését munkanapokon, napközben végzik a szállító cégek. Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodsz a megadott címen, a futár értesítést hagy, majd másnap újra megkisérli a kiszállítást -Posta esetén - a területileg illetékes postán veheted át a csomagodat, annak nyitvatartási ideje alatt. Ez alól kivételt képez a fagyasztott készítmény!
9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben át tudod venni a csomagot, valamint annak átvételekor ki tudod fizetni a számlán szereplő összeget! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a – szerződésben rögzített feltételek alapján – a megrendelőre terhelhetjük.
10. Jótállás
Tens készülékeink minőségi ellenőrzésen mennek át. Tens készülékünkre 4 éven belüli (a jótálási jegyen feltüntetett feltételek figyelembevételével) meghibásodás esetén, cseregaranciát vállalunk. A felmerülő problémák elkerülése végett, kérjük a vásárlástól számított 8 napon belül próbáld ki a terméket. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt számla és garancia levél elengedhetetlen a cseregarancia érvényesítéséhez, kérjük ezt őrizd meg!
Cégünk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért nem vállal garanciát! ( Jótállási jegy információit olvasd el! )
Bővebb felvilágosítást a teendőkről ügyfélszolgálatunkon és elérhetőségeink valamelyikén kaphatsz.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunknak is visszaküldheted a 1145 Budapest, Szugló utca 76. címre. A beazonosíthatatlan és utánvétes csomagokat nem veszi át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A jótállási feltételek termékkörönként változhatnak, ide vonatkozó jogszabály:
a mindenkor hatályos Kormány rendeletben.
11. Rendelésed véglegesítésekor létrejövő szerződéshez kapcsolódó jogszabályok, rendeletek: ( különös tekintettel az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös jogszabályok.)
A 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.(közzétéve interneten.)
Panaszkezelés:
Ügyfélszolgálat: 1145 Bp. Szugló utca 76. - +36 1 789 0319 - fitonet.kft@chello.hu
Budapesti Békéltető Testület, 1016 Bp. Krisztina krt. 99. T: 06-1-4882131 - bekelteto.testulet@bkik.hu
A Vásárló a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 nap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig.
Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított 14 nap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint 14 nap van hátra.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Fito-Net Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta:
Címzett:
Alulírott/tak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jugunkat az alábbi termék/ek adásvételére:
Szerződéskötés időpontja/átvételi időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A termék jellege miatti különleges tájékoztatás:
A fagyasztott termék futárral történő kiszállítása csak előzetesen a megrendelővel egyeztetett időpontban történik! A fagyasztott termék futárral történő kiszállítása ( 24 órás, időgaranciás kiszállítás) esetén a csomagot a szállítás napján át kell vennie a megrendelõnek. Ha a megrendelõ részérõl (az előzetes időpontegyeztetés ellenére) valamely okból ez nem történik meg és a szállító cég a csomag átadását nem tudja elvégezni, a megrendelõt terheli a felelõsség az okozott kárért. Ezután a kárt okozó megrendelõnek nem tudunk futáros kiszállítást teljesíteni. Ha a futár a kiszállítási határidõn túl adja át a csomagot, mindig közösen bontsák azt ki és jegyzõkönyvben rögzítsék ha a termék kiolvadt. Ebben az esetben a szállítmányozó céget terheli a felelõsség.
A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:
Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
Olyan termék esetében, amely romlandó vagy minőségét speciális mivolta miatt csak rövid ideig őrzi meg.
Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
A törvény további részleteinek megtekintése: 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet 29§.
12. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban( elállási nyilatkozat), vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a postán (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli!
13. Adatkezelés
A webáruház használata során a Fito-Net Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára. Ez alól kivételt képez a Fito-Net Kft szerződésben álló szállító cég, amelynek a csomag kézbesítéséhez szükséges adatokat átadjuk a csomaggal együtt. A webáruház böngészése közben technikai információk kerülhetnek rögzítése, kizárólag statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Fito-Net Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A technikai információk a regisztrációkor vagy rendelés feladása közben közölt adatoktól függetlenek, azok összefüggéseit semmilyen körülmények között nem vizsgáljuk. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.
Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerverünk küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Fito-Net Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az ügyfélszolgálati e-mail címen.
14. A felelősség korlátozása
A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai megoldásokra és az esetleges hibalehetőségekre. Az elit.fitomed.hu webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, amely megakadályozza az elit.fitomed.hu webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
Bármely szoftver nem megfelelő működése.
Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei. Rendszerhiba alatt automata módon elküldött, téves visszaigazoló levelekért felelősséget nem vállalunk.
Az elit.fitomed.hu webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
Az elit.fitomed.hu webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Az elit.fitomed.hu webáruházban fentartjuk a jogát annak, hogy szabadon megváltoztathatunk bármilyen árat, határidőt. A változás az elit.fitomed.hu webáruházban történt megjelentés időpontjától lép életbe.
Az elit.fitomed.hu webáruház szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait, vagy magát a webáruházat, bármikor, értesítési és bármilyen egyéb kötelezettség (értesítés, indoklás) nélkül. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálhatóvá válik az elit.fitomed.hu webáruházban.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod a Fito-Net Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.